Παρασκευή 24 Δεκεμβρίου 2010


άποψη από τον Τσιάρα..

χιονισμένος Αμάρμπεης
foto D.kanakis
αγαπητοί φίλοι και συμπατριώτες
.
.ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ
..

με υγεία και χαρά σε όλους
.

------------------------------------------------------------------------------------------------

ΕΥΤΥΧΕΣ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟ

ΤΟ ΝΕΟ ΕΤΟΣ

2011

ΕΥΧΕΣ

ΜΕ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΚΑΙ ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ

-------------------------------------------------------------------------

82 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

χρόνια πολλά σε όλους,υγεία και χαρά,όμορφες γιορτές,γεμάτες όμορφες στιγμές με αυτούς που αγαπάμε...

βασίλης-δήμητρα

Ανώνυμος είπε...

βάλτε στην εικονα του Αμάρμπεη με το μυαλό σας τα σιδερένια τέρατα.Το φαντάζεστε?
χρόνια πολλά σε όλους

Ανώνυμος είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ και ΚΑΛΑ στο χωριο, στον καφετζη,στη Δημητρα και το Βασιλη στον Ανωνυμο και σε ολους τους πατριωτες.
-Τηλεμαχος σαν καλος ανταποκριτης που εισαι στειλε μας καμια χριστουγενιατικη εικονα απο το χωριο,πλαληκσαν τα κουτσκα;;;εσφαξαν γρουνια;;;εχει κοσμο το χωριο;;;; εκδηλωσεις;;; γλεντια;;
Γεια σας απο το Μοναχο oπου χιονιζει.

ΥΓ.Πατριωτη την εικονα που περιγραφεις καλυτερα να μην την δουμε ποτε,ετσι πιο ομορφος ειναι!!!!!!!!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

χριστούγεννα στο χωριό και σε βόλτα στο μοναστήρι,ταξίδεψε το μάτι γύρω,από τον όλυμπο μέχρι τη Μελούνα και την κούτρα...και για πρώτη φορά δεν έβλεπα απλώς τριγύρω αλλά κοίταξα τον Αμάρμπεη με ευαισθητοποιημένο-πια-βλέμμα...
η ομορφιά του τοπίου απ'αυτή τη μεριά είναι απίστευτη,καθώς βλέπεις πολύ ομαλά,ξεκινώντας από το χωριό,ν'ανεβαίνει και ν'ανεβαίνει το τοπίο:αη-Λιάς,τσιμπιτούρα και να φτάνει έτσι στην κορφή...κι εκεί να στέκεται επιβλητικός και αγέρωχος ο Αμάρμπεης,με λίγα ακόμη χιόνια στην κορφή του,δεσπόζοντας γύρω στο χώρο,σαν Μπέης πραγματικός...
ομορφιά και γαλήνη...και προσπάθησα να φανταστώ την ίδια εικόνα,με κάποιες "διαφορές" στο σκηνικό:το βουνό σκαμμένο,ισοπεδωμένο,ξερό και έρημο,με τεράστιες μεταλλικές ανεμογεννήτριες στην κορυφογραμμή..
με τίποτα...


Δήμητρα

Υ.Γ.το σχόλιο αυτό ως λεζάντα στις φωτο απ'το βουνό.

Ανώνυμος είπε...

DEITE
TO OLOI!DEITE XALI MAURO!!!AUTA SXEDIAZOUN KAI GIA TON AMARMPEH AN DEN
KINITOPIOITHOUME OLOI MAS!!!AS MI XANOUME XRONO KAI AS DILOSOUME OLOI
TIN ANTITHESI MAS SE AUTO TO EGKLIMA ME MONADIKO SKOPO TO KERDOS KAPION
ETERION!


http://www.youtube.com/watch?v=bwYd5T6x5j0&feature=player_embedded

Ανώνυμος είπε...

Ωραίες οι φωτογραφίες, Δημήτρη.
Πράγματι έχει δίκαιο η Δήμητρα. Κοιτάζοντας τώρα το βουνό το βλέπουμε με άλλο μάτι λες και θέλουμε να προλάβουμε να χαρούμε κάτι που ίσως μας το στερήσουν σύντομα.
Από την κάτασπρη Γερμανία τις πιο θερμές ευχές σε όλους τους θαμώνες του καφενείου μας και στους απανταχού Γιαννωτιώτες. Υγεία και χαρές για το 2011.
Ηλίας

Ανώνυμος είπε...

Αντιδρούν στην καταστροφή των περιουσιών τους

Πρώτη καταχώρηση: Τρίτη, 28 Δεκεμβρίου 2010, 11:39

Την παρέμβαση της Διεύθυνσης Δασών της Νομαρχίας Χανίων, του εισαγγελέα του Αρείου Πάγου, του Υπουργείου Περιβάλλοντος, της Υπηρεσίας Επιθεωρητών Περιβάλλοντος κ.ά. ζητούν οι κάτοικοι της περιοχής Αποπηγάδι Χανίων στην Κρήτη, των οποίων οι περιουσίες καταστρέφονται από την παράνομη διαπλάτυνση του δρόμου, που οδηγεί προς το αιολικό πάρκο που κατασκευάζεται εκεί από τον περασμένο Μάιο και έχει προκαλέσει πολλές αντιδράσεις.

Συγκεκριμένα, στην επιστολή τους αναφέρουν «σε συνέχεια της προηγούμενης καταγγελίας μας με αρ. πρωτ. 7819/20-12-2010, για παράνομη διαπλάτυνση, εκχερσώσεις και καταστροφή του δάσους, στον δρόμο μήκους 5,5 χλμ. περίπου, που οδηγεί στον αιολικό σταθμό στην “Στρογγυλή Κορυφή” στο Αποπηγάδι, σας ενημερώνουμε ότι παρά ταύτα οι παράνομες εργασίες συνεχίζονται εντατικά.



Πιο συγκεκριμένα, αυτή τη φορά, η παράνομη διαπλάτυνση του δρόμου και οι καταστροφές επικεντρώνονται στην περιουσία των Μιχελάκηδων, και γύρω από αυτή. Γνωρίζετε ότι για τις συγκεκριμένες περιουσίες υπάρχουν νόμιμα συμβόλαια από το 1899 και ότι η οικογένεια των Μιχελάκηδων (όπως και όλοι οι ιδιοκτήτες της περιοχής) δεν αποδέχεται τους σχετικούς δασικούς χαρακτηρισμούς της υπηρεσίας σας, υπερασπίζεται με κάθε νόμιμο τρόπο τις περιουσίες της και έχει προσφύγει στα αρμόδια δικαστήρια για την δικαίωσή της. Σας αποστέλλουμε φωτογραφίες με τις νέες επεμβάσεις - καταστροφές.



Παρακαλούμε όπως προβείτε άμεσα σε αυτοψία, για να διαπιστώσετε τις καταστροφές και τις παρανομίες στην περιοχή και στις περιουσίες μας. Ζητούμε την εφαρμογή των νόμων όπως απορρέουν από τις αρμοδιότητές σας και την αυστηρή τήρηση των σχετικών περιβαλλοντικών εγκρίσεων για τον συγκεκριμένο δρόμο, ώστε να σταματήσουν τα παράνομα έργα και η καταστροφή».

Την επιστολή υπογράφουν επώνυμα τέσσερις κάτοικοι που ανήκουν στην «Πρωτοβουλία Κατοίκων Σπίνας, Φλωρίων Παλαιών Ρουμάτων και Σέμπρωνα».

Ανώνυμος είπε...

AUTA EINAI TA XALIA...NTROPI...Y.G OI ARMODIOI SIOPOUN...GIATI? OTI PARALABAME PREPEI NA TO PARADOSOUME TO IDIO KAI KALUTERO STIS EPOMENES GENIES...
Z


http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=137834&cid=4

Ανώνυμος είπε...

Se pro'i'goumeno thema, kapoios kurios ethikse to thema tis gremouras gia kati skoupidia pou profanos eide ,sumfono kai me ton Kafetzi kai mazi tou den einai kai oti kalutero. alla apo tin alli xorio einai den einai kai tipota apoblita 2 tenekedes kai liga mpaza pisteuo me ena fortigo xoma tha einai mia xara.
Den ton eida omos na sxoliazei auta ta skoupidia pou tha mpoun sto bouno ,pou tha exoun epiptoseis stin ugeia ton anthropon kai ton zoon ,leuxemies kai ena soro apo aupnies mexri kai psuxologika problhmata,xoria apo thn oloklirotiki katastrofi tou bounou pou einai to stolidi olon ton guro xorion.
Euxomai se olous XRONIA POLLA kai KALA to 2011 NA DOSEI SE OLOUS, UGEIA, AGAPH, XARA, EUTUXIA KAI TUXH.

Ανώνυμος είπε...

...έχουν μια γλύκα αλλιώτικη αυτές οι τελευταίες μέρες του χρόνου,οι στολισμένες βιτρίνες,το απαλό χειμωνιάτικο φως,τα χαρούμενα πρόσωπα...
κι έχουν και μια χαρμολύπη μαζί,λύπη για το χρόνο που φεύγει-πλήρης ημερών,ένας ακόμη-και χαρά γι'αυτόν που έρχεται,φορτωμένος με τις ελπίδες και τα "θέλω" μας,πολλά υποσχόμενος...
ας φέρει ο καινούριος χρόνος,λοιπόν,σε όλους ό,τι επιθυμείτε,υγεία,χαρά,όμορφες στιγμές,μόνο τέτοια...

Δήμητρα

to kafeneion είπε...

καλή ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑ σε όλους απανταχού της γης φίλους και συμπατριώτες..

Ανώνυμος είπε...

Πατριωτες τι φκιαντι αα, τι λεει,στου χουριο παιζν κανα θαναση κανα ποκερ καμια ποκα κανα 21;; ή κουλτσινα.
Ευχομαι ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ και το 2011 να φερει σε ολους υγεια αγαπη και ευτυχια.
Χαιρετισματα απο το μοναχο Κωτσιος.

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ
ΥΓΕΙΑ, ΧΑΡΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ

ΤΟ ΚΑΦΕΝΕΙΟΝ είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΟΥΣ
ΒΑΣΙΛΗΔΕΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΒΑΣΙΛΙΚΕΣ
ΠΟΥ ΓΙΟΡΤΑΖΑΝ ΜΕ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΕΤΟΥΣ
ιδιαιτέρως στον Βασίλη Τζήκα τακτικό θαμώνα στο καφενειο μας

Ανώνυμος είπε...

Καφετζή Γιάννη,ευχαριστώ για τις ευχές,καλή χρονιά σε όλους,με υγεία και χαρά

Βασίλης Τζήκας

Ανώνυμος είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ
ΑΠΟ ΒΕΤΣΛΑΡ
ΤΗΕΟ

to kafeneion είπε...

σήμερα ειν΄τα Φώτα κι οι φωτισμοί
και χαρές μεγάλες...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΦΩΤΙΣΜΕΝΑ
σε όλους
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ
στους εορτάζοντες φίλους και συγγενείς Φωτεινή Φώτη Ιορδάνη Θεοφάνη Θεοφανία

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΦΕΤΖΗ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΠΟΛΥΧΡΟΝΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΤΗ ΓΙΟΡΤΗ ΣΟΥ !!!!
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΙΩΑΝΝΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΓΙΑΝΝΗΔΕΣ ΠΟΥ ΓΙΟΡΤΑΖΟΥΝ ΚΑΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΟΛΛΟΙ ΑΛΛΑ ΝΟΜΙΖΩ ΟΙ ΚΟΤΣΙΑΔΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΠΟΛΛΟΙ ΓΙΑΤΙ ΕΧΟΥΝ ΚΙ ΕΝΑ ΠΡΟΣΟΝΥΜΙΟ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ.
ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΑΠΟ ΜΟΝΑΧΟ ΚΩΤΣΙΟΣ.

Ανώνυμος είπε...

Γιαννη καφετζή,χρόνια σου πολλά και καλά,πάντα να'σαι γερός και δημιουργικός,όπως τώρα...
χρόνια πολλά και σε όλους τους Γιάννηδες (είστε και πολλοί)και τις Ιωάννες,υγεία και χαρά..

Βασίλης-Δήμητρα

to kafeneion είπε...

θερμά ευχαριστώ για τις ευχές
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ σε όλους τους συνονόματους (ναι είμαστε πολλοί τί να κάνουμε...σπίτι δίχως Γιάννη....)

h alepoy xtypa thn nyxta... είπε...

ti gyreve h alepoy sthn kalyva mesa sth nyxta? oi ...kakes glwsses lene pws ta pire ola ki efyge(mazi kai ligh kaltsa....).... oi idioi lene pws htan oi teleytaioi kalikantzaroi poy ksemeinan prin paroyn to ....teleytaio traino gia katw... poia einai h alhthia??? ;opws kai na nai to xneri....xneri... (lete natan balth apo kapoion pou den htan ekei???)pita mporei na mhn efagan, ta kopsidia omws ta tsaksan....

Ανώνυμος είπε...

το μπουχαρί της καλύβας φέτος δουλεύει ασταμάτητα ,οι επισκεπτες τακτικοι
κοψίδια πολλά,κρασί,μασλάτια
μπορεί κάποιοι να ζήλεψαν,ποιος ξέρει?παιδιά να μας λέτε κι εμάς δώ στο καφενείο όταν πάτε,θέλουμε κι εμείς.
πρέπει όμως να λυθεί και το μυστήριο της κάλτσας ,έχουμε αγωνία!θα μείνει να τη λέν κι αυτή την ιστορία!

Ανώνυμος είπε...

Τι κάλτσα ρε φίλε...
Ευτυχώς είχα 2ο ζευγάρι παπούτσια
μαζί μ. Τα καλά μ' (ορειβατικά δερμάτινα) τα βούτηξε η αλπού. Αν δεί κάποιος σας κάποια να τα φοράει (Νο 41) ειδοποιείστε με.
Προσφέρεται ικανοποιητική αμοιβή.
ο παθών

Ανώνυμος είπε...

"το μπουχαρί της καλύβας φέτος δουλεύει ασταμάτητα ,οι επισκεπτες τακτικοι κοψίδια πολλά,κρασί, μασλάτια"

Ανώνυμε, παραμύθια!!!
Καίγαμε φουκαλιές να ζεσταθούμε, κρεμμύδια και πατάτες (κι' άϊντε να ψηθούν με τσ' φουκαλιές...) να χορτάσουμε... μεταξύ μας: έκαψα και μια κάλτσα μήπως χουνέψει η φωτιά κι' είπα πως την πήρε η αλεπού.
Τα υπόλοιπα είναι "δούλεμα"!

Ανώνυμος είπε...

παιδιά,τέρμα η παραπληροφόρηση!μετά από σοβαρή έρευνα το μυστήριο επιτέλους λύθηκε και η αλήθεια έλαμψε.ακούστε:1)αλεπού πεινασμένη τριγύριζε την καλύβα 2)υπήρχαν πράγματι κοψίδια,πίτες και λοιπά καλούδια 3)τα καλούδια εξήλθαν της καλύβας,λόγω συνωστισμού 4)η αλεπού πεινούσε πολύ,έτσι οι πεινασμένοι καλύβιοι ούτε Φαϊ ούτε παπούτσια βρήκαν,γιατι ήταν δερμάτινα και η αλπού τα πέρασε για φαϊ
5)απελπισμένοι και πεινασμένοι έβαλαν κάτι πατάτες να ψηθούν κι έκαναν το ολέθριο λάθος να πάνε μια βόλτα 6)όταν γύρσαν,"ποντικοί"είχαν φάει και τις πατάτες
Χνέρι,όχι αστεία

to kafeneion είπε...

ηθικόν δίδαγμα!!

ταϊστι πρώτα τ΄ν αλ΄που
κι υστερα κατσ΄τι κι φατι....

και εις άλλα με υγείαν....
γεια σας συμπατριώτες..

περιμένουμε και κάποια ενημέρωση για το θέμα του βουνού...

giannis είπε...

θεία Αγγελική καλό κατευόδιο....καλον παράδεισο...
θερμά συλλυπητήρια στα παιδιά της και τα εγγόνια της

Ανώνυμος είπε...

έφυγε και η θεια-Αγγέλω,μια ακόμη γερή και δυνατή ρίζα...
φτωχά τα λόγια στις απώλειες,κι από μας θερμά συλλυπητήρια σε παιδιά και εγγόνια,Ηλία ειδικά σ'εσένα...

Δήμητρα

Ανώνυμος είπε...

Καταπληκτικές φωτογραφίες από βουνό,καλύβα,δείτε
http://users.sch.gr/lykos/
(του Β.Λυκοστράτη)

to kafeneion είπε...

Βασίλη εκπληκτικές φωτογραφίες.
Αξίζει να τις δείτε
....χρώματα κι αρώματα...

to kafeneion είπε...

Χρόνια πολλά στους εορτάζοντες σήμερα
του Αγίου Αθανασίου

και χθές
του Αγίου Αντωνίου

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ

Ανώνυμος είπε...

TO EIDAME KI AYTO...
se pliri sugxhsh to eklegmeno sumboulio ths topikhs koinotitas giannoton!!!
GIATI ARAGE???
ok paidia!!!lefta den uparxoun osoi fagane fagane!!!gia to thema ton anemogenitrion to proedrio tis koinotitas itan apelpistika apon(as einai kala ta paidia ton sulogon pou esosan tin katastasi)par ola auta sunexizoun na mi blepoun ta pragmatika problimata kai tis anages tou xoriou kai o olos sxediasmos kinite guro apo to pos tha ginei pliatsiko ELEOS PIA!!!episis to proedrio tou xoriou deixnei na agnoei tis kateuthinseis tou dhmotikou sumbouliou kai na kanei tou kefaliou tou!!!ta parapano exoun os apotelesma ton problimatismo arketon sugxorianon kathos blepoun olh auth thn alazoneia tou neoeklegmenou topikou sumbouliou se mia idietera duskoli periodo!!!

Ανώνυμος είπε...

γεια κ χαρα φιλοι χωριανοι απ ολο το κοσμο τα νεα για τις ανεμογεννητριες στην περιοχη του αμαρμπεη ειναι θετικα καθως απ οτι μαθαινουμε η εταιρεια που σκεφτοταν να επενδυσει στην καταστροφη του βουνου αρχιζει να το μετανιωνει οχι φυσικα λογω περιβαλλοντικης συνειδησης μαλλον η επενδυση κρινεται ασυμφορη τελικα ας ειναι οπως κ να χει θα ειμαστε σ επιφυλακη.ενα αλλο θεμα που προεκυψε τις τελευταιες ημερες εχει να κανει με την δενδροφυτευση στην περιοχη του προφητη ηλια απο την αγια παρασκευη -μεχρι κ τ καραιανν τα χωραφια απο μια πρωτη γενικη ματια μια δενδροφυτευση καλη ειναι με μια δευτερη αναγνωση ομως ισως οχι κ τοσο κ ας δουμε γιατι 1 ενα δασος διπλα στο χωριο ειναι προφανες οτι εγκυμονει κινδυνους πυρκαγιας,μιλαμε για 15000 δενδρα 2αλλοιωση του ηδη υπαρχοντος φυσικου περιβαλλοντος οπως το γνωρισαμε κ οπως τ αγαπαμε απο μικροι με το πουρναρι το αναγλυφο του τοπιου απο τον αηλια τον οφανο μεχρι κ τ καραιαν τα χωραφια 3ενα δασος διπλα στο χωριο θα ειναι καταφυγιο για λυκους αγριογουρουνα κτλ κοινως δεν θα μπορεις ουτε περιπατο να κανει καποιος 4ουσιαστικα τελειωνει την κτηνοτροφια στην περιοχη μ οτι αυτο συνεπαγεται 5 αναρωτιεμαι αυτο που λυπει απο το χωριο ειναι το πρασινο?για να μη τρελαθουμε κιολας 6αναδασωσεις γινονται κυριως σε περιοχες που πληγηκαν απο πυρκαγια κυριως κοντα σε μεγαλα αστικα κεντρα 7 υπαρχει ηδη περιφραγμενη περιοχη στον οφανο οπου εκει μεσα μπορει να φυτευτουν καποια δεντρα μια ηπιας μορφης δεντροφυτευση που δεν αλλοιωνει το περιβαλλον κ δεν εξαναγκαζει τους κτηνοτροφους να πουλησουν τα κοπαδια ως νεος που ζει στο χωριο κ ως κτηνοτροφος ειμαι υπερ του να μπουν μονο εκει δεντρα για οσα προανεφερα κ ας μην ξεχναμε πως οπου ο ανθρωπος παει επιθετικα προς τη φυση παντα αυτη εκδικειται αυτη γνωριζει που χρειαζεται να υππαρχει πουρναρι ελατο πευκο κτλ η ματαιοδοξια καποιων να εχουν τη ψευδαισθηση οτι τα γιαννωτα με καποια δεντρα θα γινουν ελβετια δε ξερω δε μ αρεσει κ θα θελα τη γνωμη σας
τηλεμαχος

Ανώνυμος είπε...

GIATI ARAGE???
θα τρελλαθούμε ;

mipos vriskomste se pliri sugxhsh ?

Γίναμε και οικολόγοι , δέντρα, φυτά, πουρνάρια , αναδασώσεις, χελώνες - καλά τους λύκους δεν τους πάμε και πάρα πολύ και τους σκοτώνουμε - και ότι θέλεις . Το ότι ισοπεδώσανε με τις μπουλντώζες όλα τις δημόσιες εκτάσεις και τα κάνανε χωράφια δεν το λέει κανείς.. Ακόμη και ο νύν πρόεδρος, δημοκρατικά κατα τά αλλα εκλεγμένος , έχει ισοπεδώσει τα παντα. Δεν έφησε τίποτα όρθιο.

ELEOS PIA!!!

Ναμαστε καλά κι όλα θα γίνουν

Ανώνυμος είπε...

ΑΚΟΝΙΣΤΕ ΤΑ ΜΆΧΕΡΙΑ ΣΑΣ,

ΚΑΙΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΑΡΧΙΣΗ Η ΦΑΓΩΜΑΡΑ,

ΦΡΕΝΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ

Ανώνυμος είπε...

pali ironies kai kakies,anonimes fysika.H antitheti apopsi de dini dikeoma ironias,opios de siimfoni me emas den inai exthros,kai toylaxiston h ironia as min kribetai piso apo tin anonymia kai ti dilia,as exei to tharos tis gnomis.

Ανώνυμος είπε...

esu pou eisai me emas kai oi alloi me tous allous kai exeis to tharros tis gnomis sou giati grafeis anonuma????
re ousttt oloi sas kai eseis apo do kai eseis apo ekei

ek tou kafeneiou είπε...

θερμη παράκληση
μην παρεκτρέπεστε και κρατατε τον χώρο μακρια από εριδες και φιλονικίες. Ας μείνει ο χώρος εδω κοινής πορείας και συνεννόησης.

Ανώνυμος είπε...

παρ ολα αυτα εγω καμμια απαντηση δε πηρα δεν εθιξα κ δεν προσβαλα κανενα δεν εγραψα ανωνυμα κ δεν κρυφτηκα πισω απο ουστ κτλ αν εχει το θαρρος αυτος που το γραψε ας φανερωθει οσον αφορα τη φαγωμαρα δε το καταλαβα δεν υπαρχει καμμια φαγωμαρα απλα υπαρχει ενα συγκεκριμενο θεμα κ ζητησα την αποψη των καφενοβιων τελος δε χρειαζομαι ανωνυμους υπερασπιστες των θεσεων μου
τηλεμαχος

Ανώνυμος είπε...

Φιλαράκο γράψε εσύ πρώτος το ονοματάκι σου αφού είσαι πιο θαρραλέος και προφανώς είσαι και πιο.. Δημοκράτης.

όσον αφορά το
osoi fagane fagane!!! ξέρεις πολύ καλά ποιοί τα φάγανε και μάλιστα ποιοί συνεχίζουν να τα τρώνε..

ξέρεις πολύ καλά ότι τώρα δεν πληρώνουν αυτοί που τα φάγανε αλλά αυτοί που δεν πήρανε δραχμή από το δημόσιο κορβανά.

Δεν μιλώ μόνο για τους διορισμούς τόσα χρόνια ( όλοι παράνομοι και χωρίς προσόντα..θυμάστε τώρα το χαρτάκι της κλαδικής..) αλλά και για τους παράνομους - υγιέστατους - συνταξιούχους που καθημερινά πίνουν στα καφενεία του χωριού εις υγείαν των κορόιδων..Απ' ότι πληροφορούμαι και άλλο άτομο ετοιμάζεται να συνταξιοδοτηθεί από καρδιά ,ακόμη και τώρα μεσούσης της Δημοκρατικής κυβέρνησης του ΓΑΠ , ενώ είναι υγιέστατο. Πρόκειται για γυναίκα που στην οικογένεια της ήδη απολαμβάνουν 3-4 επιπλέον συντάξεις υγειας, όλες παράνομες , τρελλού , αντιστασιακού και δεν ξέρω τι άλλο.
Αυτά δεν τα βλέπουμε και και σφυρίζουμε αδιάφορα.

Υπάρχει άτομο που απολαμβάνει σύνταξη καρδιακού ενώ εργάζεται σαν οικοδόμος. Από τη ντροπή του μάλιστα ( αν βέβαια έχει τσίπα ) πηγαίνει στην Ελλασόνα και εισπράτει την ( παράνομη ) συνταξή του..

Ετσι καταλήγω ότι δεν φθάνουν μόνο οι όψιμες οικολογικές ευαισθησίες μας που είναι καλό να διατηρούμε αλλά πρέπει να δούμε πιο σοβαρά και αντικειμενικά την όλη κατάσταση που διαμορφώνεται και θα μας παρασύρει όλους.

Καφετζή χωρίς αντιπαράθεση δεν γίνεται πρόοδος και πρέπει να λέμε τα πράγματα όπως έχουν. Πιστεύω ότι κανείς δεν θέλει να βλάψει τον τόπο του, όλοι πονάμε τον τόπο που γεννηθήκαμε και μεγαλώσαμε.

Ανώνυμος είπε...

καλή μέρα,πατριώτες
είμαι απ'αυτούς που μπαίνουν συχνά και γράφουν σπάνια,επώνυμα πάντα.
Θέλω να αναφερθώ στον ανώνυμο με τις ειρωνείες και τα "ουστ" που έστειλε:
η σελίδα αυτή έχει ένα συγκεκριμένο σκοπό,να ενώνει τους πατριώτες,να τους ενημερώνει για τον τόπο μας.Συχνά σε παρακολουθώ τους τελευταίους μήνες όποτε γράφεις να ειρωνεύεσαι,να δυναμιτίζεις το ωραίο κλίμα,να κριτικάρεις πάντα αρνητικά όσα λένε και κάνουν οι άλλοι θαμώνες(π.χ. καλύβα κ.τ.λ.)και πάντα ανώνυμα.
Για αλλαγή,πρότεινε κι εσύ κάτι,πάρε θέση στα προβλήματα(π.χ. αναμογεννήτριες),δώσε μια σκέψη εστω,όταν οι άλλοι τρέχουν για το χωριό.Η αρνητική πάντα κριτική στους άλλους δε βοηθά κανέναν και σίγουρα οχι τον τόπο μας που σίγουρα όλοι αγαπάμε .


Ανώνυμος γι'αυτή τη φορά αφού απαντώ σε ανώνυμο

Ανώνυμος είπε...

Χαιρετω τους θαμώνες.
-Καφετζή ενα τσιπουρο,μας πληβρουτουσι,χιουνιζ παλι το στρουσι.

Πρώτα άπ' όλα να πω ενα μεγαλο μπραβο σε ολους για τα καλα νεα του Αμαρμπεη και ευχομαι το βουνο να μεινει για παντα οπως ειναι.
Τωρα οσον αφορα τα δεντρα ,εγω προσωπικα ουτε οικολογος ειμαι ουτε πρασινη ενεργεια θελω γιατι εχει γινει πολυ τις μοδας τελευταια,η φυση μου αρεσει παρα πολυ οπως ειναι με τα πουρναρια, τις γκορτσιες,τα κλαδια,τα γαυρια ,τα καραγατσια,τα κεδρα γενικα δεν μου αρεσουν τα ξενοφερτα.
Επειδη μεγαλωσα με τα προβατα θα παρω το μερος των κτηνοτροφων και νομιζω οτι η γνωμη τους πρεπει να ακουστει και να γινει μια πιος ηπιας μορφης δεντροφυτευσεις ωστε να μην τους ενοχλουν ,γιατι και τα κοπαδια χρειαζονται το χωρο τους και να μπορουν οι ανθρωποι να τα βοσκουν και να ζησουν τις οικογενειες τους σ αυτη τη δυσκολη περιοδο που ερχεται.
Τωρα παμε στον 23/01/11 11:03 δεν γνωριζω σε ποια οικογενεια αναφερεται αλλα ουτε και με ενδιαφερει αλλα επειδη απο τα γραφωμενα εχει μια στοιχειωδη μορφωση ευχομαι να ειναι παντα υγιεις και να μην χρειαστει καμια αναπηρικη συνταξη και να προσεχει πως χαρακτηριζει τους ανθρωπους που εχουν προβληματα.
Τωρα στους Ανωνυμους,οταν κανετε κριτικη να την κανετε επωνυμα γιατι η κριτικη ειναι η ουσια του διαλογου και οχι απ αλαργα.
χαιρετω απο το μοναχο Κωστας.

Ανώνυμος είπε...

Κώτσιου , τι κάνει του Μόναχου ? Έχει κρύα; Τι λέει εκεί η ΜΑΡΙΑΝ ΠΛΑΤΣ; Πάς καμιά φουρά; Πότε δα μας ερθ'ς ;

περραιβός γ. είπε...

Αγαπητοί συγχωριανοί
Παίρνοντας αφορμή από τα τελευταία μηνύματα θέλω να μοιραστώ μαζί σας μερικές σκέψεις..
οι προβληματισμοί παλαιοί όσο κι η σκέψη του ανθρώπου....

Των πολιτών έργον, εστί η σωτηρία της κοινωνίας κατά τον Αριστοτέλη ( Πολιτεία Γ΄4,)

όμως πιο μπροστά ο Όμηρος αναρωτιούνταν

Ως έρις εκ τε θεών εκ τ΄ανθρώπων απόλοιτο
και χόλος, όςτ΄εφέηκε πολύφρονα περ χαλεπήναι... Ομηρ.Σ στιχ 107

πως νάταν να λειπε από θεούς κι ανθρώπους η έριδα
κι τα πικρόχολα, π΄ ακόμα και τους πανέξυπνους κάνει να οργίζονται...

γιατί κατά τον Όμηρο
Χόλος νόον οιδάνει... Όμηρ. Ι,554

τα πικρόχολα φουντώνουν το μυαλό....

αν δεχόμαστε το κατά τον Αριστοτέλη

τότε

Έριν μίσει...Σωσιάδου
Να μισείς , να αποστρέφεσαι την έριδα, την φιλονικία

και
Χόλου κρατέειν Περίανδρος
να συγκρατείς τα πικρόχολα σχόλια

και ““Εν οργή, μήτε τι λέγειν μήτε πράσσειν...”” Πυθαγόρας ,
στην οργή ούτε να λές μα ούτε να κάνεις πράγματα............

Για την σχολιαστική αντιγραφή από το "Απάνθισμα Σοφίας"(των Παπασταματίου-Χατήρα)

Περραιβός κλέπτων οπώρας αρχαίας σοφίας....

καλημέρα σε όλους

Ανώνυμος είπε...

στενάχωρα τα αρνητικά σχόλια που προηγήθηκαν..
Ωστόσο,εξαιρετική η "κλοπη" καρπών της αρχαίας σοφίας,αγαπητέ Περραιβέ,και πολύ εύστοχη η παρέμβασή σου τη δεδομένη στιγμή...
τίποτα καλό δε μπορεί να βγει ποτέ από το κακό,από την οργή και το θυμό...το ξέρουμε όλοι...

Δήμητρα

Ανώνυμος είπε...

γεια κ χαρα σ ολους ευπροσδεκτες ολες οι γνωμες αλλωστε κ γι αυτο τις ζητησα κανενα θεμα φαγωμαρας δεν υπαρχει ο διαλογος ειναι παντα καλος εστω κ σε λιγο υψηλους τονους απο την εμπειρια μου στο χωριο κ στο συλλογο μεσα απο πολλες συζητησεις με χωριανους ολα αυτα τα χρονια εχω να προτεινω καποια εργα αλλα εφικτα κ αλλα ουτοπικα κ σιγουρα θα βοηθησουμε την προσπσθεια του τοπικου συμβουλιου μονο ενωμενοι θα παμε παρακατω παμε λοιπον
1ολικη αναστηλωση του μοναστηριου ονειρο ετων για πολλους γιαννωτιωτες το εμποδιο παντα σ αυτο ηταν η αρνηση του μητροπολιτη ισως ολοι μαζι να του αλλαξουμε γνωμη
2 χαραξη μονοπατιου απο το μοναστηρι κ ενωση του με το αντιστοιχο περιπατητικο μονοπατι της κρανιας με σημανση [καλαισθητη ξυλινη πινακιδα]
3 ηπιας μορφης δενδροφυτευσης ειδικα στην περιοχη της αγιας παρασκευης εκει οπου τελειωνει ο αηλιας το μερος ειναι ιδανικο για ενα μικρο αμφιθεατρο με ενα μικρο αλσος απο πανω του
4 μετατροπη του γηπεδου τεννις σς γηπεδο 5χ5
5 καθαριοτητα υδρευση φωτισμος
6 πεζοδρομηση καποιων σημειων στο δρομο μπροστα απο την εκκλησια που γεμιζει χορτα
7 εναρμονιση των κτισματων στο μοναστηρι[κιοσκια]με το περιβαλλον
πλακα αντι κεραμιδι
8 αξιοποιηση του παλιου τυροκομειου[μπατζιος]ως μελλοντικο συνεταιρισμο γυναικων με τοπικα προιοντα τραχανα κτλ
9 διατηρηση των καθιερωμενων εκδηλωσεων [πανυγηρι αγτριαδας δεκαπενταυγουστο ραγκατζαρια δωρα στα μικρα τις γιορτες φωτια αποκριες κτλ]
10 ερευνα για την περιφημη βιοποικιλοτητα της περιοχης μας κ καταγραφη σε βιβλιο συνεργασια με το κιεντρο περιβαλλοντικης εκπαιδευσης ελασσωνας με δυνατοτητα επισκεψης σχολειων απ ολη την ελλαδα
11 αγορα σκοπευτικου για τους κυνηγους κ περαιτερω αξιοποιηση των επισκεψεων αυτων
12 συνεχης καταγραφη των τραγουδιων δημιουργια δισκου
αυτα ειναι λιγα μονο απ οσα τοσα χρονια ολοι οσοι με τον ενα η τον αλλο τροπο προτειναμε κατα καιρους για την δυνατοτητα πια το χωριο να ναι επισκεψιμο οχι απαραιτητα απο ξενους αλλα κα απο τους χωριανους ακομη
τηλεμαχος

to kafeneion είπε...

Αγαπητέ Τηλέμαχε
δεν υπάρχει αμφιβολία πως συμφωνούμε για τα γραφόμενά σου απολύτως και ελπίζουμε να υλοποιηθούν ώστε να αλλάξει η εικόνα ΤΟΥ ΧΩΡΙΟΎ ΜΑΣ. και βέβαίως για να αναφερθώ και στο ζήτημα της δενδροφύτευσης που ανέφερες, θα συμφωνήσω με την άποψη ότι κάθε παρέμβαση θα πρέπει να γίνεται λαμβάνοντας υπ΄όψιν όλα όσα προσδιορίζουν τον χώρο, είτε αφορά τις ανάγκες των παραγωγών είτε και το από την ίδια την φύση προσδιορισμένο χαρακτήρα του χώρου. Δεν μπορείς να ξηλώσεις το πουρνάρι για να φυτεύσεις πεύκα. Η φύση επέλεξε και πρέπει να το σεβόμαστε. Η βίαιη παρέμβαση και προσπάθεια αλλαγής της χωροθέτησης αποτυγχάνει και εκδικείται και η φύση. Ναί στις ήπιες παρεμβάσεις. Όχι στην προσπάθεια επιβολής του ανθρώπου στη φύση. Η χελώνα υπάρχει στην περιοχή μας γιατί βρήκε το κατάλληλο μέρος. Αν το αλλάξουμε θα φύγει..
καλημέρα σας

Ανώνυμος είπε...

γεια σου γιαννη ετσι ακριβως ας γνωρισουμε πρωτα ολοι μας το ηδη υπαρχον φυσικο περιβαλλον του χωριου αλλα κ της ευρυτερης παραολυμπιας περιοχης κ μετα ειμαι σιγουρος πως δε θα πιστευουμε οτι αυτος ειναι ο τοπος μας κ οχι μονο περιβαλλοντικα αλλα κ ιστορικα λαογραφικα κτλ υπαρχει "πλουτος"ας μη καταστρεψουμε οτι βρηκαμε κ δε γνωριζουμε καν τι ειναι ας δεχτουμε την αγνοια μας
τηλεμαχος

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητέ Περραιβέ δες τι λέει ένας Αμερικάνος καθηγητής , βέβαια καλά θα είναι να μελετάμε και τα αρχαία ρητά για να μας παραδειγματίζουν.

Richard D Wolff- Γιώργος Παπανδρέου
Ένα άθρο με απλά Ελληνικά, που πρέπει να διαβάσουμε ΟΛΟΙ ΜΑΣ... Πως έφτασε η Ελλάδα εδω...

Για τη ταμπακιέρα όμως δεν θα μιλήσει κανείς γιατί έτσι μας συμφέρει.. το ατομικό συμφέρον βλέπετε.

Αγαπητή Δήμητρα ειναι στενάχωρη η αλήθεια πράγματι . Δεν μας συμφέρει να τη λέμε. Είναι πικρόχωλο σχόλιο να γράφεις ότι υγιέστατος οικοδόμος απολαμβάνει σύνταξη.. καρδιακού . Ή ακόμη υγιέστατος κυνηγός παίρνει παράνομη σύνταξη..Για να είναι βέβαια κάποιος κυνηγός πρέπει να είναι σε άριστη φυσική κατάσταση και να έχει και άδεια..

Δεν αναφέρομαι φυσικά σε άτομα που έχουν πραγματικό πρόβλημα και πρέπει να έχουν βοήθεια και αρωγή από το κράτος. Κατάλαβες Βασίλη;

Αναφέρθηκα σε αυτούς που είναι υγιέστατοι και έχουν κατακλέψει το Ελληνικό κράτος.
Το φαινόμενο βέβαια όπως γνωρίζετε δεν είναι μόνο δικό μας αλλά Πανελλήνιο και ειναι ένας από τους λόγους που μας πήγε ο ΓΑΠ στο ΔΝΤ.

Πληροφορήθηκα επίσης ότι 3 περιπτώσεις συνεχίζουν να παίρνουν σύνταξη ενω είναι ήδη εδώ και χρόνια πεθαμένοι. Καλό αυτό, έτσι; Καλώς την παίρνουν τη σύνταξη. Μπράβο !!

Γι' αυτό οι μελλοντικές γενιές δηλ τα παιδιά μας δεν θα πάρουν τίποτα

Τηλέμαχε αν και δεν σε γνωρίζω καλά αγγίζεις σε ένα βαθμό τα πραγματικά προβλήματα. Ειδικά μου άρεσε η περίπτωση Νο 8.

Όσον αφορά την Νο 7 μάλλον χρειάζεται η ολοσχερής καταστροφή των κιόσκιων γιατί έτσι όπως είναι δεν ταιριάζει με το περιβάλλον του Μοναστηριού. Ήταν πράγματι ένα μεγάλο λάθος το κτίσιμο αυτών των κιοσκίων. Θα μπορούσαν να γίνουν μικρά κιόσκια ή να γινόταν δεντροφύτευση. Δείτε τις φωτογραφίες της περυσινής εκδήλωσης για να διαπιστώσετε πόσο άσχημα φαίνονται σε σχέση με το μοναστήρι.

Μία επίσης καλή ιδέα είναι να πείσουμε και να βοηθήσουμε μέσω προγραμμάτων τον Κώστα τον Παπανικολάου δηλ τον Χατζή να αναστηλωθεί το παλιό αρχοντικό που ίσως είναι και το μοναδικό και τη δημιουργία ενός ξενώνα που μπορεί να αναβαθμίσει το χωριό μας.

Τέλος σας υπόσχομαι ότι δεν θα ξαναγράψω άλλη φορά για να μην σας ξαναενοχλήσω γιατί απ' ότι καταλαβαίνω , πρέπει μόνο να χαυδεύουμε τ' αυτιά και όχι να αναδεικνύουμε τα πραγματικά προβλήματα του χωριού μας


Σας χαιρετώ και σας ζητώ συγγνώμη αν σας στενοχώρησα..

Ανώνυμος είπε...

Ανώνυμος Ο/Η Ανώνυμος είπε...

Κώτσιου , τι κάνει του Μόναχου ? Έχει κρύα; Τι λέει εκεί η ΜΑΡΙΑΝ ΠΛΑΤΣ; Πάς καμιά φουρά; Πότε δα μας ερθ'ς ;

24 Ιανουαρίου 2011 2:07 μ.μ.


Τη καλημερα μου στους καφενοβιους
-Καφετζηηηηηη ενα καφε μετριο.
2 μερες τωρα διαβαζω κι ξαναδιαβαζω το παραπαν σχολιο κι σκεφτουμι, ειναι ειρωνικο,ειναι φιλαρακι, το γραψε απ αγαπη,αλλα γιατι δεν εβαλε ονομα ,λες να τον ετυχε κατι και δεν προλαβε, τελος παντων, τωρα που διαβασα και τον Περραιβο -(αν και να ειμαι ειλικρινης δεν τα καταλαβα ολα, στα αρχαια δεν ειμαν καλος)-καταλαβα οτι ειναι φιλαρακι και πρεπει να τον απαντησω.
-Φιλε, του Μοναχου ειναι μια χαρα,χτες ειχε ξαστερια κι εκανε μια ξεροπα'ι'α, παγωσαν τα παντα, οι σκεπες και τα δεντρα επιασαν λιλιτσια δα κανει κανα μηνα να σκωσει το χιονι απου καταης.
Η Μαριαν πλατς ειναι μια χαρα κι αμα τυχη κι ανεβς κατου Μοναχου κερναω καφε παντως αμα σε λιψε θα βγαλω μια φωτογραφια κι δα τ στειλω στο καφετζη. Να σε καλα θα τα πουμε πρωτα ο θεος το καλοκαιρι στο χωριο.
Χαιρετω τα λεμε Κωτσιος Μοναχο.

Ανώνυμος είπε...

Κώτσιου φιλαράκι είμαι ωρέ , έχω κάνει παλιά στου Μόναχου, πω πω πω έκανε ένα τσιβούρι.. Για να φανταστείς πήγα στην INGOLSTADT και είχε - 40 βαθμούς και εγώ που να ξέρου , ήμουν μι ενα καλουκερινό σακκάκι, πάθαν οι Γιρμανοί την πλάκα τους. Τι κάνει αυτός παλαβός είναι, κυκλοφορεί με σακκάκι και -40% !! Ήταν πράγματι ουραία χρόνια, δεν ξέρου όμους τώρα αν άλλαξαν τα πραματα, ισί ξερ'σ που ίσι ικι..

Λοιπόν έμενα κάπου εκεί γύρω την KLENZE STRASSE.. Υπάρχει ακόμα , ξέρς τίποτα;

Είναι κι οι Καραβέντζας ο Γιάννς ικί στου Μόναχου τον άμπλαξες καμιά φουρά; Τι φκιάνει;

Αντι γειά τώρα και να σι δούμι και καμιά φουρά. Αιντε κατέβα στου χουριό..

Ανώνυμος είπε...

το "στενάχωρο" της υπόθεσης δεν αφορά το περιεχόμενο των όσων λέγονται...καλή και άγια η αλήθεια,ακόμα κι αν δεν χαϊδεύει αυτιά,κυρίως τότε...και καλοδεχούμενες οι διαφορετικές απόψεις ,οι τεκμηριωμένες,γιατί μόνο αυτές έχουν να μας δώσουν κάτι που δεν το έχουμε ήδη...
και οι παραπάνω απόψεις σε πολλά σημεία έχουν αλήθεια,έχουν να πουν πράγματα...
μου άρεσε πολύ η πρόταση για το αρχοντικό του Παπανικολάου,είναι στολίδι,θυμάμαι μια φορά παιδιά που είχαμε πάει και είχα εντυπωσιαστεί από ένα καταπληκτικό ψηφιδωτό στο πάτωμα-δεν ξέρω αν υπάρχει ακόμη...
το "στενάχωρο",λοιπόν,αφορά τον τρόπο που μπορεί να λέμε πράγματα,όταν αυτός δυσκολεύει,αντί να διευκολύνει την επικοινωνία,όταν εκφράζει θυμό και οργή και δημιουργεί έτσι ξανά θυμό και οργή...
Τηλέμαχε,οι προτάσεις σου είναι πολύ καλές,μακάρι να μπορέσουμε να υλοποιήσουμε έστω κάποιες απ'αυτές,ίσως ιεραρχώντας τις...
εδώ θα'μαστε για ό,τι χρειαστεί...

Δήμητρα

Ανώνυμος είπε...

Οσον αφορά το κτίσμα στο μοναστήρι, θα μπορούσε να διορθωθεί το "κακό" μεταμορφώνοντάς το, χησιμοποιώντας πέτρες απ' τα χαλάσματα. Χτίσιμο οι κολώνες, βάψιμο τα δοκάρια, κάποια χτιστά πεζούλια, ίσως και κάποιος κλειστός χώρος. Με εθελοντική εργασία (πιστεύω εύκολο) και κάποια χρήματα (πιστεύω ...;).

Στις προτάσεις του Τηλέμαχου να προσθέσω κι' άλλη μία:
Ενας χώρος αναψυχής περιποιημένος, περιφραγμένος, κάπου που υπάρχει νερό. Ένα μικρό & όμορφο παρκάκι κοντά στο χωριό. Έχουμε "πήξει" στις παλιολαμαρίνες τα τσιόλια και τις σακούλες...
(μιας και κάπου παραπάνω αναφέρθηκε η Ελβετία...)
Βασίλης Λυκοστράτης

Ανώνυμος είπε...

11 αγορα σκοπευτικου για τους κυνηγους κ περαιτερω αξιοποιηση των επισκεψεων αυτων
12 συνεχης καταγραφη των τραγουδιων δημιουργια δισκου

Τηλέμαχε το 11 με τρομάζει λίγο..

όσον αφορά το 12 ο κεφετζής είναι πολύ ειδικός σ' αυτά . Είναι και ο Νικόλας ο Ντελής πολύ ειδικός στα παραδοσιακά, παίζει και μουσικό όργανο, Κλαρίνο..

Ανώνυμος είπε...

Συγγνώμη , μπέρδεψα τα όργανα.. βιολί ήθελα να πώ. άρε Γιάλα που είσαι;

Ανώνυμος είπε...

-Καφετζη ενα διπλο Ελληνικο γιατι εχω να γραψω πολλα.
Επειδη οταν εστειλα το προηγουμενο σχολιο στο φιλαρακι -τον καταλαβα τον συναντησα και στην εκκλησια εδω στο Μοναχο με εβγαλε και φωτο ,τον στελνω τα χαιρετισματα, να συνεχισει να γραφει κι ας φερνει καταιγιδες.Μονο που πρεπει γενικα ολοι μας να ειμαστε προσεχτικη γιατι αλλο ειναι οταν λες κατι στην παρεα στο καφενειο (στο χωριο εννοω) μπορεις να το διορθωσεις ενω εδω οταν γραψεις κατι... ο καθενας το μεταφραζει οπως θελει-ειχαν ηδη στειλει 4 σχολια και τα ειδα μετα.
Τωρα επειδη ολοι κανουν πρατασεις γιατι ειναι ευκολο -το δυσκολο ειναι να τις υλοποιησεις-να προτεινω και εγω καποιες που δεν κοστιζουν και πολυ.

1. Το νου σας στο βουνο και τα ματια 14.

2.Ο Μπατζιος εγω ειχα γραψει και παλια ειναι ενα πανεμορφο πετρινο κτιριο,που πρεπει επιγοντως να μπει σκεπη, ακουσα οτι εγινε προταση ,συζητηση, απο ΗΛΙΚΙΩΜΕΝΟΥΣ ανθρωπους να γινει ερανος, συμφωνω ,η και τα εσοδα απο μια εκδηλωση του συλογου να πανε εκει, απο αυτες που γινονται το καλοκαιρι η το πασχα που δινει ο καθενας οτι θελει.

3.Ας μιλησει καποιος με τον Κωτσιο να βγαλετε μερικες φωτο να δουμε γιατι ειναι πραγματικα αρχοντικο και ειναι στολιδι για ολο το χωριο .

4.5χ5 χωρις πολλα λεφτα πατε στο γηπεδο, χορτο φυσικο εχει μετραται διαστασεις το περιφραζεται και τελιωσε η δουλεια γιατι πρεπει να γινει στο σχολειο,δρομος μεχρι τις παναγιας το τοπο ασφαλτος και λιγο περπατημα καλο κανει.

5.Δεντροφυτευση ειπα τη γνωμη μου σε προηγ. σχολιο, αν και θα ηθελα δυο δεντρα ντοπια στον αηλια για ισκιο, στ καραιαν τα χωραφια ,στον οφανο ,στο μοναστηρι αν πατε στον τρανο το λακκο γινετε χαμος απο διαφορα ειδη δεντρων μπορουμε να βγαλουμε μερικα και να τα φυτεψουμε αλλου ,αλλα ποιος;;;; καλοκαιρι ειμαι μεσα αλλα δεν ξερω αν πιασουν λογου νερου .

7.παρκο μπορουμε να βαλουμε 2 παγκακια ξυλινα κι ενα τραπεζι σε πολλα μερη οπως στον Αμαρμπεη στα τρια μαρμαρα στο πουλσταυρι στον οφανο που πετατατε τον αετο, στον αηλια,στο τσιαρα ωραια δεν ειναι;; πινες το καφε μια χαρα.

8.-Κωτσιουυυυ εξω απ το χορο πολλα τραγουδια λες, ελα κι θκιαστα.

Χαιρετω τα λεμε Κωτσιος Μοναχο.

Ανώνυμος είπε...

Κώτσιου, ώωω Κώτσιου ρα , να πει' σ ντιμ μέσα , τι εισι εισί ρα!

Λοιπον, γράψε με κανα τηλέφουνου σου γιατί το έχω χάσει.

Ενδέχεται να ανέβω κάποια φορά σύντομα και να τα πούμε από κοντά. Πάντως σε συγχαίρω για το ενδιαφέρον σου για τα κοινά και ιδιαίτερα για το χωριό αν και είσαι τόσο μακριά.

Όσον αφορά το αρχοντικό του Παπανικολάου είναι καλή ιδέα και μπορεί να μπεί και σε κάποιο πρόγραμμα αγροτοτουρισμού αλλά το πρόβλημα είναι ότι το μισό ο Κώτσιος το έχει γκρεμίσει και ίσως πάρει λίγο παραπάνω να ξαναγίνει. Το χωριό μας χρειάζεται ένα ξενώνα γιατί θα δημιουργήσει κίνητρο για να έρθουν ξένοι .

Είμαι μέσα αν χρειασθεί βοήθεια ή πληροφορίες .

Σε χαιρετώ και άντε να σε δούμε και από κοντά , στο χουριό.

Ανώνυμος είπε...

13 συνδεση του χωριου με το ιντερνετ ηδη απο το συλλογο ειμαστε πολυ κοντα σε μια συμφωνια που θα το επιτρεψει
14 δεν εχουμε καναλια στο χωριο ουτε καν τα κρατικα ετ 1 κτλ
15 16 17.......
δεν θα τελειωσουν ποτε οι προτασεις κ οι ιδεες ορεξη κ μερακι να υπαρχει καποιος ειπε για το γιαλα μαλλον φετος στην κοπη πιτας του συλλογου θα ναι κοντα μας να τον απολαυσουμε ισως για τελευταια φορα καθως τα χρονια περασαν κ γι αυτον κ εμφανιζεται σπανια πια στο φιλο που γραφει ανωνυμα ας βαλει ενα ψευδωνυμο κ φυσικα κ ειναι ευπροσδεκτος κ θελουμε αποψεις δημητρα σι ξεφυγι ενας πολιτικος γαμους ψαξτου λιγου πιθανη ημερομηνια κοπης πιτας αποκριες οπως περυσι ετσι λεμε προς το παρον κωτσιου απου μοναχου ξιπαιασαμι τωρα κανα δυο μερις ξιρουπαια τα δεοντα
τηλεμαχος

Ανώνυμος είπε...

Χαιρετω τους καφενοβιους.
Φιλαρακι(βαλε ψευδονυμο η ονομα η αλλιως δα σε λεω γκρεμουρα γιατι ειμαι σιγουρος οτι το σχολιο για τη γρεμουρα ηταν δικο σου και η απαντηση δικια μου) αν τυχη και ανεβεις μοναχο θα ρθεις να σι φιλεψουμι θα χαρω παρα πολυ να τα πουμε και απο κοντα θα σε παρω τηλεφωνο απο βδομαδα και θα σου αφησω και το τηλ.
Οσον αφορα που ανακατευομαι αν και ειμαι μακρια δεν νομιζω να μην υπαρχει ανθρωπος που να βρισκεται στη ξενητια και να μη νοσταλγει το τοπο που γεννηθηκε και μεγαλωσε που εκλαψε που γελασε και να μην θελει να τον βλεπει να προοδευει.
-Τηλεμαχος δεν θελω να παραπονιεσαι για τσ ξηρουπα'ι'ες γιατι καν καλο ψουφουν τα μικροβια,στηγνων κι οι λασποις να σι πω κι τν αληθεια και τι δε θα δινα για μνια ψουρα κλιαστρα ζεστη.
Χαιρετω τα λεμε Κωτσιος Μοναχο.

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητά πατριωτάκια,

Σε κανά μήνα θα΄ χουμι Απουκριά

Ω μπριο μπριόοοο Ω μπριο μπριοοοοοοοό
Την τρανή την Απουκριάαα
Όποιος δεν χουρέψει απόψι
Μαύρους γάτους δα τουν φάει
Παρδαλός δα τουν τσιμπήσει
Καναβός δα τουν .. άντι δεν του λέου αυτό

Λοιπόν να γελάσουμε και λίγο όχι μόνο προτάσεις και κόντρες..

Ποιος άραγε δεν θυμάται τις ωραίες αυτές στιγμές που ζούσαμε στα παιδικά μας χρόνια ;
Τέτοιον καιρό συναγωνιζόμασταν ποιος θα μαζέψει περισσότερα κέδρα, πριν ακόμη βγούν τα λάστιχα. Φυσικά ο ανταγωνισμός μας ήταν πάντα με τον πάνω μαχαλά . Οι κατωμαχαλήτες είχαμε το πλεονέκτημα που ήμασταν κοντά στο Σταυρό εκεί όπως πάμε στον Τσιάρα και μαζεύμαμε περισσότερα κέδρα . Πως γινόταν όμως πάντα οι πανωμαχαλήτες μας νικούσαν. Πολλές φορές μάλιστα έκαναν κι επιδρομές για να μας τ’ αρπάξουν αλλά εμείς εκεί φυλάγαμε τσίλιες. Είχαν βέβαια πολλά γκισιέμια , λύκοι ατσάκωτοι που λέμε, που δεν μπορούσαμε να τους βάλουμε χέρι.

Στις φωτιές γινόταν η μεγάλη πλάκα. Εκεί να δείς τις Γιαννωτιώτσις να σέρν του χουρό, ώει να μην κάψουμι τα ζούρ.. Ήταν οι θειές , μανάδες μας που σιγά σιγά τώρα μας αφήνουν.

Τώρα έτσι όπως το σκέφτομαι ήταν πράγματι συγκλονιστικό να πάμε από σπίτι σε σπίτι να σχωρεθούμε και κυρίως πρώτα πηγαίναμε στους μεγαλύτερους μπαρμπάδες.

Να παμι βέβαια και σ’ νουνά , της φιλούσαμε το χέρι και μας έδινε την ευχή. Κι εγώ είχα την τύχη να έχω μία πολύ καλή νουνά και νούνο και ήμασταν πολύ προνομιούχοι στο χωριό γιατί είχε και μας έδινε από μιά σακούλα καραμέλες τον καθένα, χώρια το χαρτζιλίκι.. Ας είναι καλά και να τα κατοστήσει.

Λοιπόν πατριωτάκια γράψτι κι εσείς κάτι έτσι για να θυμόμαστε τα παλιά. Να θυμόμαστε τα χρόνια που το χωριό μας ήταν γεμάτο από ζωή , αγάπη, παρόλη την φτώχεια μας

Μετά φύγαμε όλοι , σκορπίσαμε στα πέρατα του κόσμου. Εύχομαι κάποια στιγμή έστω στα γεράματα μας να ξανασμίξουμε και να τα πούμε όλοι από κοντά

Ο γκρεμούρας

Ανώνυμος είπε...

σήμερα,Τριών Ιεραρχών,στο σχολικό εκκλησιασμό από το λόγο που εκφωνήθηκε συγκράτησα πως είχαν μελετήσει σε βάθος και δίδασκαν τον αρχαιοελληνικό πολιτισμό,συνδυασμένο με τη χριστιανική διδασκαλία...οι απόκριες όπως τις θυμόμαστε από τα παιδικά χρόνια,αυτό ακριβώς ήταν...στοιχεία αρχαιοελληνικά,διονυσιακά, συνδυασμένα με το χριστιανικό τελετουργικό...γιορτή για την επερχόμενη αναγέννηση της φύσης την άνοιξη,απ'τη μια, και άσκηση,νηστεία και αυτοέλεγχος απ'την άλλη...τελικά αυτό δεν είμαστε οι νεοέλληνες;κάπου ανάμεσα στους δύο αυτούς πολιτισμούς δε βρισκόμαστε;...

Δήμητρα

Ανώνυμος είπε...

Δήμητρα, έτσι είναι! κάπου ανάμεσα...
Λές να αληθεύει πως "το μεσιακό το γομάρι το τρώει ο λύκος"?
Billy

περραιβός γ. είπε...

καλημέρα σε όλους

Κάπου ανάμεσα είμασταν πάντοτε
παλαιά ανάμεσα στην πολιτισμένη ανατολή και στην ανύπαρκτη (πολιτισμικά) δύση
μετά γίναμε ανάμεσα σε ρωμαίους και οθωμανούς
και στα νεώτερα χρόνια μεταξύ, υπό την γενική έννοια, ανατολής και δύσεως..
το κακό δεν είναι αυτό..
το κακό είναι πως αυτό που είμαστε δεν το γνωρίσαμε εμείς οι σύγχρονοι έλληνες...
γιατί όσο υπήρχε η τοπική προφορική παράδοση, διατηρούσε τα τοπικά πολιτισμικά χαρακτηριστικά κάθε τόπου και έδινε την ιδιαίτερη οντότητα κάθε περιοχής...
στην νέα ελληνική κατάσταση , η "πνευματική" ηγεσία αποφάσισε ότι όλοι θα πρέπει να ομογενοποιηθούν σε μια έννοια πολιτιστική.. ίωνες...
έτσι εμείς ξεχάσαμε πως είμασταν περραιβοί και πως δεν είναι ντροπή να λές την θύρα θύρα κι όχι πόρτα, να χρησιμοποιείς κλιτική προσφώνηση "ω Κώτσιου" αντί "έλα μωρή" κλπ .. κι έτσι χάθηκαν οι αιολείς... οι χωριάτες...
και μαζί ξεχάσαμε και την ιστορία μας που ευτυχώς τελευταία λίγοι με προσπάθεια ξαναφέρνουν στο φώς...
λίγες σκέψεις με αφορμή το μεσιακό το γομάρι....

Ανώνυμος είπε...

αγαπητέ Περραιβέ,συμφωνώ απόλυτα μαζί σου...
μάλλον αυτό το "κάπου ανάμεσα"είναι η ταυτότητά μας,η θέση μας στο χώρο και στο χρόνο...
ανάμεσα σε Ασία και Ευρώπη...
ανάμεσα σε ανατολή και δύση...
ανάμεσα στον ευρωπαίο κατακτητή(ρωμαίοι,σταυροφόροι) και στον ασιάτη(Πέρσες,Τούρκοι)...
ανάμεσα σε αρχαία Ελλάδα και Χριστιανισμό...
και τις τελευταίες δεκαετίες,ανάμεσα στον επαρχιώτη και στον αστό εαυτό μας...
ανάμεσα στο φιλότιμο και το σουβλάκι απ'τη μια και στο "γκλάμουρ" και το "λάιφστάιλ" απ' την άλλη...
πώς να βρει τον εαυτό του αυτός ο λαός;
οπότε Billy,μάλλον η μοίρα του μεσιακού γαϊδουριού είναι δεδομένη...η πρόσφατη κατάσταση στη χώρα μας μάλλον αυτό δείχνει...

Δήμητρα

to kafeneion είπε...

καλημέρα στην Ν.Υ αυτήν την στιγμή στον πατριώτη επισκέπτη στο καφέ μας

Ανώνυμος είπε...

Καλο μήνα Καφετζή και να βελτιώσεις λίγο τον εσπρέσσο σε παρακαλώ . Υπάρχουν διαμαρτυρίες για την ποιότητα του..

Με αγάπη

to kafeneion είπε...

ευχαριστούμε για την καλοπροαίρετη επισήμανση.. προσπαθούμε για την καλύτερη το δυνατόν ποιότητα ...
δείξτε και λίγη κατανόηση αν καμμιά φορά η μηχανή χάνει λίγο και μας χαλάει την ποιότητα του καφέ....

Ανώνυμος είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=NTYV2vbqJnc&feature=player_embedded

απο την εκπομπη φωταψιες της αλλης οχθης 20 11 2010
τηλεμαχος

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητοί θαμώνες,
καιρό έχω να γράψω. Ευχαριστώ το Γιάννη και τη Δήμητρα. Νέοι επισκέπτες στο καφενείο όπως γρεμούρας, Περραιβός, το Βασίλης Λυκ., αψιμαχίες με πολιτικές προεκτάσεις, παράπονα για τον καφέ...
Καφενείο με τα όλα του! Νάσαι καλά Γιάννη που παρά το βαρύ πρόγραμμα που έχεις, σε καθημερινή βάση,βρίσκεις το χρόνο να μας κάνεις την παρέα όλο και πιο ζωντανή.
Τηλέμαχε, οι προτάσεις σου πολύ ενδιαφέρουσες!
Ηλίας

to kafeneion είπε...

Αγαπητέ Ηλία
οι χιλιάδες των επισκέψεων σε ένα χρόνο δεν επιτρέπουν στο καφενείο να μην είναι ανοιχτό...
η παρουσία όλων των επισκεπτών δείχνει και το ενδιαφέρον για την Μητέρα Πατρίδα... Όλοι κάτι περιμένουμε να μάθουμε, ό,τι αφορά την Γενέθλια Γη... Τον τόπο μας, τους ανθρώπους της...
Είναι ,ας πούμε η γειτονιά μας ... το μεσοχώρι... όπου περιμένουμε όλοι κάτι να μάθουμε... κάτι να συζητήσουμε... χαρές και λύπες...

την καλημέρα σε όλους...

Ανώνυμος είπε...

http://www.epikaira.gr/epikairo.php?id=2110&category_id=133

Ανώνυμος είπε...

ΟΧΙ ΑΝΕΜΟΓΕΝΝΗΤΡΙΕΣ ΣΤΟΝ ΑΜΑΡΜΠΕΗ"

ΟΙ ΝΟΜΟΙ ΤΗΣ ΦΥΣΗΣ ΥΠΑΓΟΡΕΥΟΥΝ, ΔΕΝ ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΥΝ.
ΑΝ ΠΑΡΑΒΙΑΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΤΗΣ, ΓΙΝΕΣΑΙ ΕΣΥ Ο ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ, Ο ΔΙΚΑΣΤΗΣ , Ο ΕΝΟΡΚΟΣ ΚΑΙ Ο ΔΗΜΙΟΣ ΤΟΥ ΕΑΥΤΟΥ ΣΟΥ."

Ανώνυμος είπε...

Είπε κάποιος στον Αρίστιππο ότι η Λαΐδα δεν τον αγαπά, αλλά
προσποιείται ότι τον αγαπά. Ο Αρίστιππος απάντησε:
«Ούτε το κρασί ή το ψάρι με αγαπούν, εγώ όμως τα απολαμβάνω».

~~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~~~

Ένας άντρας είπε στην ερωτομανή γυναίκα του:
«Τι θέλεις να κάνουμε, να φάμε ή να κάνουμε έρωτα».
Εκείνη του είπε:
«Ό,τι θέλεις, ψωμί πάντως δεν έχουμε».

~~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~~~

Είπε κάποιος στον Διογένη:
«Οι συμπολίτες σου σε καταδίκασαν σε εξορία».
Και ο φιλόσοφος απάντησε:
«Κι εγώ τους καταδίκασα να μένουν στον τόπο τους».

~~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~~~


Ο Διδύμων, οφθαλμίατρος της εποχής εξετάζει το μάτι μιάς κοπέλας. Ο
Διογένης τον βλέπει. Ξέρει ο Διογένης ότι ο Διδύμων είναι τύπος
ερωτίλος, κοινώς γυναικάς. Και του λέγει «Πρόσεξε Διδύμωνα, μήπως
εξετάζοντας τον οφθαλμό, φθείρεις την κόρην».

~~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~~~

Επαινούσαν μερικοί μπροστά στον Άγη τους Ηλείους, γιατί ήταν πολύ
δίκαιοι κριτές στους Ολυμπιακούς αγώνες. Ο Άγης ρώτησε με απορία:
- Και είναι τόσο σπουδαίο το ότι οι Ηλείοι μια φορά στα τέσσερα χρόνια γίνονται δίκαιοι;

~~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~~~

Ένας πατέρας ζήτησε από τον Αρίστιππο να διδάξει τον γιο του. Ο φιλόσοφος
ζήτησε αμοιβή 500 δραχμές. Ο πατέρας θεώρησε υπερβολικό το ποσό.
-«Με τόσα χρήματα», είπε, «θα μπορούσα να αγοράσω ένα ζώο».
-«Αγόρασε», είπε ο Αρίστιππος, «κι έτσι θα έχεις δύο».

~~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~~~

Ο Διογένης ζητούσε ελεημοσύνη απο ένα άγαλμα. Όταν τον ρώτησαν γιατί
κάνει κάτι τέτοιο απάντησε:
- Εξασκούμαι στο να μην απογοητεύομαι απο την αναισθησία των ανθρώπων.

~~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~~~

Παρακινούσαν τον Φίλιππο τον Μακεδόνα να εξορίσει κάποιον που τον κακολογούσε. Ο Φίλιππος απάντησε:
- Δεν είστε καλά!! Θέλετε να τον στείλω να με κατηγορεί και σ' άλλα μέρη;

~~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~~~

Ένας φαλακρός έβριζε τον Διογένη. Ο φιλόσοφος γύρισε και του είπε:
«Δεν σου ανταποδίδω τις βρισιές, αλλά θα ήθελα να πω ένα "μπράβο" στις
τρίχες σου, γιατί απαλλάχτηκαν από ένα κακορίζικο κεφάλι».
~~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~~~

Ρώτησε κάποιος τον Αντισθένη τι είδους γυναίκα θα ήταν κατάλληλη για γάμο. Ο φιλόσοφος του είπε:
«Το πράγμα είναι δύσκολο. Αν παντρευτείς ωραία, θα την έχεις με άλλους κοινή, αν άσχημη, θα είναι σαν να σου επέβαλαν ποινή».

~~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~~~

Πληροφορήθηκε ο Αριστοτέλης από κάποιον ότι μερικοί τον έβριζαν. Ο
φιλόσοφος απάντησε: «Καθόλου δεν με νοιάζει. Όταν είμαι απών, δέχομαι
ακόμα και να με μαστιγώνουν».

~~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~~~

Ανώνυμος είπε...

Περί ΄΄ μεσιακό γομάρι ΄΄ ο λόγος !!!!!
Εύστοχη η παρατήρηση του Βασίλη περί σύμπλευσης Αρχαίου Ελληνικού κόσμου και Χριστιανισμού.
Το ένα συνθετικό του ονόματος του είναι ΄΄ΛΥΚΟΣ΄΄ , κάτι ξέρει από τέτοιες δουλειές.(Καλοπροαίρετος αστεϊσμός)
Να μου επιτραπεί, να δηλώσω ότι αυτό το κράμα το θεωρώ ως πηγή κακού και από τις χειρότερες κακοδαιμονίες
του Έλληνα και της Αρχαιοελληνικής Κοσμοθέασης.. Είναι μία παρά φύση ένωση, για αυτό και το αποτέλεσμα είναι υβριδικό,
μη παραγωγικό, μη ανανεώσιμο.
Ο Έλληνας είναι ανίκανος πλέον να δώσει νέα πνοή στον εαυτό του και στην ανθρωπότητα (αυτό που έκανε πάντα), γιατί έχει μπολιαστεί με τον Χριστιανισμού.(Του επιβλήθηκε δια ροπάλου).
Ο Έλληνας είναι ο διαλεκτικός φιλόσοφος, o αναζητών, ο συλλαμβάνων, ο κατανοών το πώς και το γιατί των όντων.
Είναι το αιώνιο παιδί , (ΑΕΙ ΠΑΙΣ) , ο συνεχώς ανανεούμενος. Ο Χριστιανός δέχεται τα πάντα εξ αποκαλύψεως,
δεν αποδέχεται την Φιλοσοφική αναζήτηση και τον Λόγον.
Πως μπορούν να συνυπάρξουν και να συνδυαστούν αυτοί οι δύο κόσμοι.. Κατ΄εμέ αδύνατον.
Όσο για τους τρεις Ιεράρχες και λοιπούς Πατέρες , υπήρξαν από τους μεγαλύτερους λασπολόγους του Ελληνικού Πολιτισμού.
Κατασυκοφάντησαν με ποταπό και χυδαίο τρόπο την σοφία των Ελλήνων. Δεν είναι τυχαίο που με την επικράτηση του
Χριστιανισμού ως επίσημης θρησκείας της Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας ,άρχισε η καταστροφή του Αρχαίου κόσμου σε όλα τα
επίπεδα και οι φωτιές που άναψαν προθέρμαναν το Χριστιανοκίνητο Μεσαίωνα που θα ακολουθούσε.
Το σχέδιο ήταν να σβήσει η μνήμη των Ελλήνων. Η ΜΝΗΜΟΣΥΝΗ η μητέρα των Μουσών χάθηκε για πάντα, οι κόρες
κυνηγήθηκαν ανελέητα και συστηματικά επί αιώνες από τους οπαδούς της ΄΄ αγάπης ΄΄. Και τι μένει από ένα Λαό που έχει χάσει
τις Μούσες του;( Τέχνες, τρόπος ζωής απόσταγμα χιλιετιών) . Μα φυσικά να γίνει ποίμνιον και τον λόγο βέβαια τον έχει ο Τσοπάνης.
Το σχέδιο πέτυχε οι Έλληνες έχασαν την μνήμη τους και τιμούν για προστάτες των Ελληνικών Γραμμάτων τους καταστροφείς τους.
Συμπερασματικά , Ελληνοχριστιανισμός = υβρίδιο.

ΠΕΛΑΣΓΟΣ ΄Ελλην που κάνει Σπονδή στην ΜΝΗΜΟΣΥΝΗ.

Ανώνυμος είπε...

14 του Φλεβάρη, σήμερα, γιορτή του ξενόφερτου Αγίου Βαλεντίνου, προστάτη των απανταχού ερωτευμένων (και των …ανθοπωλών, επίσης)..
Ακύλα και Πρίσκιλλας, χθες, η αντίστοιχη γιορτή στο ορθόδοξο εορτολόγιο,σε μνήμη του ερωτευμένου ζευγαριού που μαζί μαρτύρησε…
Ο έρωτας, όμως, μάλλον δε χρειάζεται γιορτές, αφού –όταν υπάρχει- την κάθε μέρα την κάνει γιορτή…
Στην αρχαιοελληνική μυθολογία είναι γιός της Αφροδίτης (αγάπης) και του Άρη (πολέμου)και δύο είναι οι υποστάσεις του :η μια ενσαρκώνει τη δύναμη της ερωτικής αγάπης και η άλλη τη δημιουργική πνοή της αεικίνητης φύσης, το πρωτότοκο φως, που ευθύνεται για την ύπαρξη του Σύμπαντος.
Χρόνια πολλά στους εορτάζοντες, λοιπόν, και το πιο κατάλληλο για τη μέρα, το γνωστό σε όλους «έρως ανίκατε Μάχαν» του Σοφοκλή,ύμνος στον έρωτα 2500 χρόνια πριν, τόσο παλιό, τόσο διαχρονικό…

"Έρωτα, ανίκητε σε κάθε μάχη, εσύ που κεντάς όποιον κι αν σημαδέψεις με τα βέλη σου. Έρωτα συ, που ξαγρυπνάς στα τρυφερά τα μάγουλα των κοριτσιών που δρασκελάς πάνω απ' τις θάλασσες και χώνεσαι στους κήπους των σπιτιών, κανείς δεν γλιτώνει από σένα, ούτε θεός, ούτε κοινός θνητός, μα όποιον τον αγγίξεις, τον τρελαίνεις...

Δήμητρα

Υ.Γ.πολύ ενδιαφέρουσα η άποψη του Πελασγού,μάλλον έπεται συνέχεια τοποθετήσεων...

Ανώνυμος είπε...

Χαιρετώ τους καφενόβιους. Διάβασα (ακόμα) μία καλή - κατά τη γνώμη μου - ανάλυση περί Ελλήνων:
"Η περιδίνηση της Ελλάδας μεταξύ Καραγκιόζη και Χατζηαβάτη..."
Όποιος μπορεί ας ρίξει μια ματιά:
http://press-gr.blogspot.com/2011/02/blog-post_6982.html
Βασ. Λυκοστράτης

Ανώνυμος είπε...

γεια,χαρά σας όλους
Τηλέμαχε πότε θα γίνει τελικά ο χορός του συλλόγου και η κοπή πίτας?άντε,γιατί είναι να έρθει κι από μακριά κόσμος,να κανονίσει

Ανώνυμος είπε...

αγαπητέ Πελασγέ
συμφωνώ με κάποιες απόψεις σου,σίγουρα οι καταστροφές σε ανυπολόγιστης αξίας έργα του αρχαίου πολιτισμού έγιναν από την εκκλησία.Ωστόσο υπάρχει και η άλλη πλευρά της αλήθειας.Μην ξεχνάμε πως και διωγμοί κατά των χριστιανών ,απίστευτης αγριότητας από «εθνικούς» υπήρξαν,όπως και το αντίστροφο.Αυτό συμβαίνει σε κάθε μεταβατική περίοδο της ανθρώπινης ιστορίας.Ακόμη,η διδασκαλία του Σωκράτη πιο πολύ έμοιαζε με του Χριστού,γι'αυτό και τον αποκαλούσαν"προ Χριστού Χριστιανό".Και μην ξεχνάμε πως ο Σωκράτης θανατώθηκε από του Αθηναίους επειδή «εισήγαγε καινά δαιμόνια»,άρα η ελευθερία σκέψης που λες δεν ήταν και τόσο απόλυτη.Και οι αρχαίοι είχαν την έννοια της θεοσέβειας,της τυφλής υπακοής στους θεϊκούς νόμους κι όποιος τους παραβίαζε τιμωρούνταν.Σίγουρα η χριστιανική ιστορία έχει μαύρες σελίδες,όπως η Ιερά εξέταση,όμως σε χριστιανικό κόσμο υπήρξαν τα θαύματα του Διαφωτισμού και ελεύθερη,ερευνητική σκέψη που οδήγησε σην επιστήμη του σήμερα,βασισμένη,βέβαια,στο αρχαίο ελληνικό πνεύμα.Αυτό που θέλω να πω είναι πως η εκκλησία ως θεσμός έκανε τραγικά λάθη για να επιβιώσει.Ας μη συγχέουμε όμως τους θσμούς με τη γνήσια διδασκαλία του Χριστού,που μάλλον δε διάφερε και πολύ από των αρχαίων Ελλήνων φιλισόφων(έννοιες ψυχής,καλού και κακού,κοινωνικής συνείδησης,μέτρου και αυτοελέγχου κ.τ.λ.)
με εκτίμηση

Ανώνυμος είπε...

γεια κ χαρα σ ολους αναψε κ παλι η κουβεντα στο καφενειο λοιπον η κοπη της πιτας θα πραγματοποιηθει το σαββατο 5 μαρτιου στο καφενειο της αλεξιας κουτσογιαννη με ορχηστρα κτλ για καθαρα δευτερα φετος ειναι λιγο δυσκολα τα πραγματα καθως λογω της οικονομικης καταστασης στη χωρα μας ο νεοσυστατος δημος ελασσωνας αποφασισε να μη χρηματοδοτησει τετοιες εκδηλωσεις καλως για μενα οτι κανουμε θα γινει με εξοδα του συλλογου.δημητρα μαρια κ ολες οι εθελοντριες για την κυριακη το απογευμα αν θελετε σχεδιαστε κατι κ βλεπουμε παρελαση κτλ
οσον αφορα την κουβεντα που αναψε συμφωνω με τον ανωνυμο φιλο που εγραψε πριν απο μενα τιποτα δεν ειναι απολυτα καλο η κακο κ ας μην συγχεουμε τα οσα ειπε ο χριστος με οτι κανουν οι καθε λογης "ιερωμενοι"καθως η αληθεια δεν ειναι μονοπωλιο κανενος το δικαιωμα της αναζητησης ειναι παντοτινο διαχρονικο κ ειναι αναφαιρετο δικαιωμα του καθε ανθρωπου αρκει να μη βλαπτει τον εαυτο του κ να λειτουργει δογματικα...σαν τους ολυμπιακους
τηλεμαχος

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητέ συμπέθερε Μίλτο,
μου παρήγγειλες τ΄αηδόνι και ασχολήθηκα εντατικά για να ικανοποιήσω την επιθυμίας σου.Το να μην έχεις δει και ακούσει αηδόνι το θεωρώ κρίμα και ως εκ τούτου προσπάθησα το καλύτερο. Συμβουλεύτηκα Γερμανό ορνιθολόγο και ανακάλυψα τις καλύτερες μελωδίες αηδονιών. Και καθότι είσαι γερμανομαθής, μπορείς και να διαβάσεις σχετικά μόνος .Nachtigal είνα η ονομασία του και αυτά που κελαηδούν ιδιαίτερα όμορφα τις νύχτες είναι αρσενικά και το κάνουν για να σαγηνεύσουν τα θηλυκά.Όπως βλέπεις μορφώθηκα κι εγώ στην ορνιθολογία και είμαι στη διάθεσή σου και για άλλα ωδικά πτηνά.
Ηλίας
http://www.youtube.com/watch?v=u3zvOSP4AZk

http://www.nabu.de/aktionenundprojekte/vogeldesjahres/1995-dienachtigall/

Ανώνυμος είπε...

καλήν εσπέρα σας...
ας είμαστε στον ετήσιο χορό του συλλόγου,που είναι σημείο αναφοράς για τα δρώμενα στο χωριό...ευκαιρία και να ανταμωθούμε και να συνδιασκεδάσουμε,πέρυσι είχαμε περάσει πολύ καλά,κέφι μοναδικό...και θα'θελα να στείλω από καρδιάς ευχές στο Μάκη το Φούντα,παιδικό γείτονα,και στο Θανάση τον Τσιουρή εκεί στο ντητρόϊτ, που πρόσφατα γίναν μπαμπάδες...να τους ζήσουν...

Δήμητρα

Ανώνυμος είπε...

αλήθεια,στο χορό ο Γιάλας θα κάνει την τελευταία του εμφάνιση;